Wednesday, April 6, 2011

Aku dan rum8 ku :) :: Luahan hati kepada mereka::

bajet hot.. say NO to PAPARAZZI.. nO gOSsip2 okeyh!!
 Ini mesej aku kepada mereka2 yg terbabit>>

Salam.. sekadar nak menjelaskan situasi aku ngan rum8 aku, Norazlida Jamill yg sangat menjadi tanda tanya kepada korang semua [almost kot]>>bajet hot..hahaha<< ... kitorang xgadoh xape, xmelarikan diri xmenjauhkan diri pn... itu satu kerugian sebab balik2 muka ida la jugak yg aku jumpa, xkira kt kolej ke, kt klas ke, pegi kem pun muka dy. hahaha.. mungkin korang tanya2 pasal aku da xduk kt bilik 713 tu.. aku sekadar mencari ketenangan n try to fokus on my study plak sbb result aku xcantek,, and aku mmg amik masa utk study. aku da xnk dgr makayah kecewa lagi. bukan menjauhkan diri dari ida ye.. pliz2. jangan la tanya2 lagi pasni. kesian kt rum8 aku kul 2a.m kne layan msg korang tanya pasal kitorang. baik korang bertahajud kul 2a.m, lbey afdal :)
napa aku xstudy ngn ida? pasal aku bukan jenis study bersama org.. aku pelan2 study, xphm bru tnya and disebabbkan blok C & D ramai budak kos aku, so aku pun duk la area sana. senang nak tanya memandangkan ida agak bz dgn aktiviti dy..
so, aku harap penjelasan aku ni da buat korang x tertanya2 lagi pasal kitorang, korang gi pikir benda lain la plak ye (^_^)
any Q, bley la tanya terus disini... jgn malu2 kami sedia menjawab. n skali lagi, pliz, xpyh msg lagi k. comment je trus kt cni...sume leh baca.
thanx, 

lots of love,
>>Siti Naquiah Mohamad Zahidi with Norazlida Jamil<<

my roomate : NORAZLIDA JAMIL
p/s: pose kegemaran dy.. haha.

roomate ida: SITI NAQUIAH MOHAMAD ZAHIDI :)
p/s: dy pun suka pose sendiri.haha

kami berdua :)
p/s:: event kt k13 masa ni..

sampai pegi kem pun muka kami berdua wakil k11..

lagi kami berdua..
p/s: nk buat gaya titanic tpi aku xtaw guane.. hak3!!


peace>> 
>>kami masih bahagia bersama<<


::lots of love::

~~rAsAkOkOy~~

No comments:

Post a Comment