Sunday, January 30, 2011

I Wanna Be An Engineer

oh yeeaaahh~~~
love the title very much!! mucho2.. hehe
aku sangat teruja kowt mengetahui kewujudan lagu ini di YouTube tuh~

yup! ini lah cita2 aku, sejak impian 'yg semua kanak2 impikan' tu musnah.haha **doktorla**
aku pasang niat ni sejak tamat SPM. tpi xterjangka actually pasal aku ni Fizik problem,, sbb cikgu meninggal sebelum tamat pelajaran. huahuahuaaa....
alhamdulillah, masuk Poli K.B, aku dpt mechanical engineering,.. n sejak tu aku pasang niat tetap nak sgt menjadi engineer... Impian aku 'on progress' semakin hampir kerana aku dapat sambung belajar kat UPM in Agricultural & Biosystem Engineering.
now, I really hope that I can complete my studies dgn jayanya! so dapat lah aku menggapai bintang itu.. ececehh**
oh pliz2... ~~I Wanna Be An Engineer~~ so freakin' bad!!




~~rAsAkOkOy~~

1 comment: