Tuesday, March 9, 2010

what story i love most?

u know what, i'm just realise what kind of movie can i enjoy. actually, lots of it.. but now i really enjoy watching Pisau Cukur, kegedikan yg menarik! jalan cerita simple. tpi pngajran tu tetap..yg xbest cos seksi sgt. haha.. xkisah pun.. sampai sekarang pun, aku sdg menontonnya. suka sgt. word2 dri mulut dyorang pun sgt terkesan dihati,...n 1 lgi story yg da beulang kali aku tonton adalah gokusen. cerita jepun. yg best sbb ada gaduh2. hihi... suka sangat bab tu.. and the sensei, really cute! student 3-D juga!! (^^,)...
aku sebenarnya teringin sgt dapat laki kaya.. tpi kalo dpt yg kdekut xgne jgk.. nk mcm kt Pisau Cukur tu,..haha. tpi xnk layan...yuks!! xnk tua2 sgt jugak. eventhough aku da ada bf, aku masih juga mencari... aku tawu teruk, but i'm single ok selagi i x married!.. sbb tu ngn bf ni, aku xsuka mnx duit or blikan aku pape.. so i feel free. sgt2..sbb xhutang ape2..haha... best2!! so nasihat saya pada kawan2 disana, jgn main2 dengan lelaki, wpun bf korang... hartaku,hartaku,,hartamu,hartamu...ok!

No comments:

Post a Comment